Alla inlägg under maj 2008

Av Anders - 26 maj 2008 10:00

Glömde visst att berätta en händelse på ppp:n. Var på kårkvällen. Då vare någon tös som tjatade följande "förut då tyckte jag du såg gammal ut men nu när du har klippt dig ser du ut som 25". Varför inte bara säga "jag tycker du ser gammal ut" inte så att jag skulle gråta blod över det.  Sen försökte samma tös göra så att jag fick peter jihde frisyr. Tur för na att jag var berusad så man inte örk bry sig.


Idag är det första dagen på 2½ fullsmäckade veckor med jobb.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 25 maj 2008 23:44

Jag var upp till Falun å fika idag. JA NI HÖRDE RÄTT FALUN! Stan är väl som den är. Men sällskapet var trevligt. Har märkt att just nu är jag inne i konstiga skyltar å försöka se sånna. För råkade fastna för en igen. Fast denna var inge speciell men blev bara så dragen till den. Om man nu kan dras till skyltar :P


nu peace and löööve...


Idag eller inatt får ni lyssna på Jason Mraz - Im Yours 



Av Anders - 25 maj 2008 10:29

Igår var det PPP. Dagen började på moongate med frukost gick finemang å var kuler. Sen parken, var jävligt roligt också sen förfest som var döööööööööö. Men sen var det kårkväll å då vare fart.


Vet inte när jag orkar ta tag i bilderna från gårdagen men någongång blire iaf :P


Kram mina cyniska vänner ;) 

PPP

Av Anders - 24 maj 2008 09:08

Tycker rubriken säger allt!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 23 maj 2008 14:37

Det kommer bli ungefär samma väder imorgon som det är idag. Ska blåsa lite mindre bara. Men då blire inge badande för min del. Får vänta till hösten då. Lite tråkigt. Samtidigt kan man ju hoppas att smhi har fel. Å att det blir sol å 20 grader varmt...men tror ju inte på det blåser för kallt för det idag. Jaja blir ju iaf rätt hyffsat väder :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 23 maj 2008 10:53

Ikväll börjar festandet som ska leda till en stor fest imorgon som varar hela jävla fucking dagen :). Längtar så de bara sjunger efter det.


Dags för dagens visdomsord


"Ensamhet är en bieffekt utav kärlek"


Å ja jag är cynisk. Men älska cyniker :DDD


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 22 maj 2008 14:45

Har varit ut en liten vända. Va jag ska hitta på här näst får vi se tror inte jag örk vara hemma så jävla länge...


Iaf så gjorde jag en inventering utav mitt spridföråd å så här såg det ut :DDD


Ni får se dem från lite olika vinklar. Man kan även skymta ölen. Fast de har jag lite mer utav än de som syns där


 



 


 


När jag räknade var det ca 18-19 liter varav ren sprit var 5 liter :)


Dags att börja dricka då :P


Å ja jag visar bilderna bara för att skryta :P 


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 22 maj 2008 08:50

Ja har så mycket alkohol hemma så hälften vore nog bra. Men jaja slut ska det väl ta å till på lördag ska jag göra en jättegrogg som jag kan gå runt å bjuda alla glada själar på. Tänkte åka förbi ÖB idag å se om man kan hitta något utav värde där :)


Nu till en andra prognos för lördagen. Det kommer bli en 12-15 grader å nästan vindstilla fram till kvällen då det kommer kylas på lite. Så ta med er myssen alla ni som ska så ni kan värma hövvö på hemvägen :). Kan ju ändra sig tills på lördag :)


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards