Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Anders - 7 maj 2008 13:38

Här om dagen så hittade jag en fastklistradlapp på min microwågsugn där det stod att man skulle ta bort skyddsplasten runt microvågsugnen innan man körde den första gången. Annars skulle de bli svårare att få bort den. De hade visst jag missat men de var inte så svårt att ta bort den ändå.


Vilken tur att det tar en nästan sex år innan man upptäcker sådant där :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 7 maj 2008 11:11

Idag ska jag till Maximteatern. Äntligen en riktig teater. Inte som de där i Falun! Usch!


Vet inte riktigt vad jag ska behöva öva in eftersom jag har koll på det mesta men sen är jag ju bäst också så.


Kom på ett visdomsord igår. Ja ett till förutom det som jag skrev igår.


"De enda vettiga människorna som finns är de som förstår att de inte finns några vettiga människor"


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards