Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Anders - 30 maj 2008 21:55

"Ensamhet är bland de första orden man tänker på när man är ensam. Varför är inte gemenskap bland de första ord man tänker på när man är bland vänner."

Av Anders - 30 maj 2008 15:41

Ja såg pris för gröna druvor. ja ni ser bilden själv nedanför...står lite smått menjag kan se va de står iaf å lite komiskt äre :P 


matte på hög nivå


Jag ficf för mig att om ett halvkilo kostar 39.95 så borde jämförpriset per kilo bli 79.9 men de är ju bara jag de :P 

Av Anders - 30 maj 2008 10:18

Jag söker en överviktig mörkhyad kvinnlig dvärg, med någon form utav cp-skada som är utav muslimsk religion och som även sitter i rullstol. Skulle du ha dyslexi, bullemi eller dyligt också är det bara en bunos. Detta för att kunna täcka in alla de områden som vi vanliga döingar inte får skämta om men som vi gärna vill.


Jag kommer skriva dina skämt, självklart får du komma med egna ideer och förslag.


Skulle du passa in på beskrivningen, skriv en kommentar till detta inlägg


Mvh

Proffesorn


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards