Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Anders - 8 maj 2008 12:07

Exakt så mycket stämmer förre detta proffsboxaren alvares staten på. Läs mer här.


Nu bryr jag mig inte så jävla mycket att han stämmer staten. Men varför de där 28000 extra. Hade det inte räckt med 10-miljoner. De är ju inte så att de där 28000 kommer göra så att han kan leva extra lyxigt. Jaja konstigt tycker jag att de är iaf!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 8 maj 2008 10:03

Då var det dags för ännu ett genrep. Känner inte för det. Är inte alls taggad men är väl bara att gå dit å göra jobbet. Igår däremot var jag på hugget. Inte att öva men att dra dåliga skämt. Fick även med mig Bandy och Lo till viss del. Kul att man inte behövde vara själv iaf.


De dåliga skämten flög till höger å vänster, ibland var de dåliga skämten så dåliga att de skämt ut sig :P


Idag är det "Kaci - I Think i love you"  som ni får lyssna på :)



Ovido - Quiz & Flashcards