Direktlänk till inlägg 26 februari 2007

24 timmars kur!

Av Anders - 26 februari 2007 13:50

Jupp idag är det dags för min berömda 24 timmars kur efter det får jag inte vara sjuk längre inte för att jag är sjuk nu eftersom jag blir aldrig sjuk!Idag är jag bara lite snorig, lite slemmig i halsen å lite småtrött men de är allt så inget att hänga läpp för! skulle kunna ta mig iväg på en jogging runda om jag ville, men nu är de lite för kallt ute och sen så joggar jag inte i vanliga fall heller :PSka bara ta de lugnt dricka te, knapra piller, äta å annat trevligt så som att gå runt och skälla på mig, skälla på andra som säger att de okaj att jag är sjuk, skälla på folk som tycker synd om mig. Helt enkelt mycket skällande! Sen imörö vaknar jag pigg å gla som en kexchoklad.Proffesorns Flashback+ 1577 - Dör Erik XIV. Svensk konung 1560-1568+ 1658 - slöts freden i Roskilde varigenom Skåne, Blekinge, Bohuslän och Halland blev svenskt.+ 1719 - Karl XII begravs.+ 1797 - Bank of England kommer med den första pundsedeln.+ 1815 - Napoleon Bonaparte flyr från Elba.+ 1935 - Luftwaffe bildas.+ 1935 - Radar visas för första gången.+ 1951 - USA: ett författningstillägg som gör att en president bara kan väljas om en gång träder i kraft.+ 1952 - Storbritannien tillkännager att landet har en atombomb.+ 1983 - Ingemar Stenmark vinner den alpina världscuptävlingen i storslalom i Gällivare.+ 1991 - Gulfkriget: Kuwait befrias av amerikanska styrkor och kriget avslutas inom de närmaste dagarna.+ 1991 - Tim Berners-Lee introducerar webbläsaren.+ 1993 - En explosion i garaget under World Trade Center i New York City sliter upp ett 30 meter stort hål genom fyra våningar av betong. Sex personer dödas och tusentals skadas.+ 2006 - Sverige tar OS-guld i ishockey efter final mot Finland i Turin, Italien. (Själv minns jag Hockey-VM 2003 Sverige-Finland 6-5...en trevlig match varför kan vi inte minnas den ;) )+ 2007 - Proffesorn startar sin berömda 24 timmars kurIdag fyller Hockeyspelaren Per-Johan "Pebben" Axelsson 32 år GRATTIS!Tata

 
 
Ingen bild

Majos

26 februari 2007 20:06

Hej du!!
Jag tycker inte att det än något som funkar för tillfället. Febern bara stiger och stiger. Bra att du känner dig bättre och att din kur funkar på dig iaf!! Ha det gutt å en rolig vecka!!

//Ma

 
Ingen bild

Tess

26 februari 2007 20:44

Är man på gott humör, men ändå inte orkar kan man även säga "öschker inte". Eller nåt sånt, vet inte riktigt hur det stavas & det finns nog inte i ordlistan heller. =)

Jag läste igenom din flashback & började fundera på en sak som du kanske kan ta reda på till mig, när grundades "liftwaffe" då...?

Nu är jag hemma hos mamma & har precis ätit universums godaste ostkaka! Ingen fejk som Frödinge-ostkaka. Jummie! =)

Krya på dig vetja! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 21 februari 2010 16:26

Såg på skidorna igår. Där Hellner tog guld och Olsson Brons. Vet inte om det finns nå mycket mer att säga än vilket jävla lopp :). Tyvärr är nog detta början på där taktik spelar nästan lika stor roll som allt annat. Vilket inte iof är så konstigt. M...

OS

Av Anders - 14 februari 2010 11:26

Tänkte ge mig på ett blogginlägg idag. Vet inte när det var senast. Orken för det finns inte. Tror väl min blogg kommer självdö så småningom. Kan berätta att nu finns senaste avsnittet utav Proffesorns Spritskola ute. Tror det var ett halvårsedan jag...

Av Anders - 28 januari 2010 20:01

Sen sist jag skrev har lite allt möjligt inträffat.   - Gjort sista föreställningen med årets pjäs. Där jag äääääägde ;) eller ja man kan ju vara optimist iaf   - Åkt på någon form av magsjuka efter jag ätit på mcdonalds...igen bör tilläggas....

Av Anders - 22 januari 2010 13:55

Nu har det hänt. IK Brages målvakt har börjat bloggat! Yaaay! Så alla ni som vill följa den gå in här   Har precis gjort mitt sista nattpasset för den 4 dagars perioden utav jobb. Nu är jag ledig i en vecka. Veckan där på gör jag bara två pass. I...

Av Anders - 19 januari 2010 15:42

Ska göra min 2:a natt denna vecka. Får se nu hur man mår imorgon. Att göra en natt är inga problem alls. Kan bli värre med 2, 3 och 4. Men klarar jag detta skulle jag bli tokglad. Eftersom jag behöver variation på jobbet och ska jobba natt hela våren...

Ovido - Quiz & Flashcards