Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Anders - 19 februari 2007 15:26

Jag ska säga nått så osammanhängande så att när sammanhanget har fattat att de inte ska vara sammanhängande så är det för sent så då blir de osammanhängande så sammanhängande att de är alldeles för sammanhängande å så sammanhängande kan de ju inte vara vilket leder till att de osammanhängande som blev sammanhängande egentligen var så osammanhängande som de från början var, å detta leder till att sammanhanget som inte fanns, fanns nån annanstans där de tills slut inte fanns utan fanns där de inte fanns från början. Å när detta osammanhängande inte vet var de från början känner det då att det vill hänga sig å då blir det ju inge sammanhang alls eftersom detta sammanhang tog livet av sig å blev osammanhängande.:DFörvirringen är stor även hos mig som skrev detta ;)

Av Anders - 19 februari 2007 09:57

Igårkväll käka jag pizza, åt kladdkaka å försökte hjälp min lilla sockerkaka att plugga men de gick nog inte så bra med mitt hjälpande. Hon skulle nog ha klarat det bra på egen hand. Smart är hon!Idag ska jag läsa mitt spexmanus igen å läsa lite i en annan bok som ska disskuteras imörö. Får se när man örk göra det. Onsdag är de kårkväll jihiiii! Imörö ska jag till Fulun å känns lugnt denna vecka. Fan va härligt att mitt skällande på mig själv funkar. Tycker inte om stan men de känns inte som förra veckan :D. Om jag håller på tillräckligt länge kan jag nog övertala mig att Falun är bra :)Proffesorns Flashback+ 197 - Romerske kejsaren Septimius Severus besegrar usurper Clodius Albinus i slaget vid Lugdunum.+ 1473 - Föds Nicolaus Copernicus, polsk astronom.+ 1594 - Sigismund kröns till kung i Sverige.+ 1714 - Finland förloras efter ett nederlag vid Storkyro mot ryssarna. (Snyft)+ 1719 - Karl XII:s finansminister Görtz avrättas av den nya regimen.+ 1942 - Japanska bombplan anfaller Darwin, Australien.+ 1945 - 35 000 amerikanska soldater landstiger på Iwo Jima.+ 1964 - Gifter sig Peter Sellers och Britt Ekland+ 1986 - Sovjetunionen Skjuter upp rymdstationen Mir.+ 1986 - Efter 37 år godkänner den amerikanska senaten ett avtal som förbjuder folkmord.+ 1987 - Djurgårdsbrunns värdshus brinner ner.+ 1989 - Globen i Stockholm invigs.+ 1989 - Ingemar Stenmark vinner sin 86:e och sista världscupseger, då han vinner storslalomtävlingen i Aspen, Colorado. Han skulle göra två tävlingar till innan han lade skidorna på hyllan för gott.+ 1990 - Ingvar Carlsson får i uppdrag att bilda en ny regering.+ 1991 - Föds Johan Hellden, svensk bowlingspelare, den yngsta svenska bowlingspelare som slagit en 300-serie i en match.+ 1995 - Gifter sig Pamela Anderson och Tommy Lee+ 2003 - I Iran störtar ett flygplan med 302 elitsoldater ombord under en snöstorm. Samtliga ombord omkommer.Idag fyller sångaren i The Ark, Ola Salo 30 år. GRATTIS!Tata

Ovido - Quiz & Flashcards