Alla inlägg den 18 februari 2007

Av Anders - 18 februari 2007 10:05

Igår festade jag järnet av mig. Blev full men hade skitkul. Måste säga att moongate gänget är riktigt jävla kul gäng!Jag drack hårt innan jag gick ut kommer inte ihåg hur mycket jag fick ner men de var en hel del.Ute bjö Pehå mig på en drink mumma. Jag bjö vå Rockare på en jäger! 90 spänn för två sexor jäger! inte illa. Men jägern satte fart på maggen men go var den. Ja berättar inte vad som hände de får ni lisa ut själva ;)Jag gick hem rätt tidigt mest för att stefan skulle hem å då tänkte jag aha då kan jag gå också för då får jag sällskap å ute hade jag inte extremt roligt. De var helt ok !Inatt hade jag grym jävla halsbränna. Men jag drack lite mjölk så gick den över. Tur de för de var inte så jävla trevlig men de är sånt man tar för att få ha roligt en stund. Proffesorns Flashback+ 1855 - Dör Nikolaj I, tsar av Ryssland sedan år 1825.+ 1908 - Invigdes den Kungliga Dramatiska teatern i Stockholm, med premiären av August Strindbergs pjäs Mäster Olof+ 1930 - Planeten Pluto upptäcks av Clyde Tombaugh.+ 1943 - Joseph Goebbels håller sportpalatstalet i Berlin.+ 1952 - Grekland och Turkiet ansluter sig till NATO.+ 1954 - Föds John Travolta, amerikansk skådespelare.+ 1956 - Föds Ted Gärdestad, svensk artist.+ 1977 - Den första flygningen med en rymdfärja genomförs då Enterprise gör sitt första landningstest.+ 1991 - Bert Karlsson avgår som partiledare för Ny demokrati.+ 1997 - Sparbanken och Föreningsbanken går samman till en ny storbank Föreningssparbanken.+ 2003 - En man tänder eld på en tunnelbanevagn i Daegu, Sydkorea, med hundratals dödsfall som resultat.Tata

Ovido - Quiz & Flashcards