Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

A-lagsbänks bärande

Av Anders - 21 juni 2009 09:24

Idag ska jag och Carro iväg och handla en sådan. Vi ska släpa den hela vägen till Jax från jula. Undervägen sätter vi oss på bänken och tar en bärs då och då. Vi satt och planerade detta här om dagen. Sen kom vi underfund med på varsitt håll att den är ju inte färdigmonterad. Tänkte ta på mig snickarbyxorna och ha med mig lite verktyg. Men vet inte vad som behövs till bänken. Kanske får köpa nya. Behöver ändå lite verktyg.


Men om någon vill med på våran lilla färd är det bara att höra av sig. Oavsett om den är monterad eller ej så kommer det bärsas på vägen...


Nu till vad som hände här om dagen. Jag var in på hemköp och handla lite pengar och tänkte jag tar ut 300 spänn. Jag fick 330. Vet inte om det var jag som sa fel eller om det var han i kassan som hörde fel. Men varför vill man ta ut 330 kr?


Sen en fråga som jag undrar över. Vad händer om det börja brinna på brandstationen. Får de reda på att de brinner på stationen först när de sitter i bilen? Och kör de då ut bilen utanför? Eller har de ett eget speciellt larm för att de brinner på stationen? Har de brandvarnare? Sprinklers? Är det bara jag eller verkar det inte lite ironi om det skulle brinna på brandstationer?


Bara en lite fundering :)


Mot peace and love och framåt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 21 februari 2010 16:26

Såg på skidorna igår. Där Hellner tog guld och Olsson Brons. Vet inte om det finns nå mycket mer att säga än vilket jävla lopp :). Tyvärr är nog detta början på där taktik spelar nästan lika stor roll som allt annat. Vilket inte iof är så konstigt. M...

OS

Av Anders - 14 februari 2010 11:26

Tänkte ge mig på ett blogginlägg idag. Vet inte när det var senast. Orken för det finns inte. Tror väl min blogg kommer självdö så småningom. Kan berätta att nu finns senaste avsnittet utav Proffesorns Spritskola ute. Tror det var ett halvårsedan jag...

Av Anders - 28 januari 2010 20:01

Sen sist jag skrev har lite allt möjligt inträffat.   - Gjort sista föreställningen med årets pjäs. Där jag äääääägde ;) eller ja man kan ju vara optimist iaf   - Åkt på någon form av magsjuka efter jag ätit på mcdonalds...igen bör tilläggas....

Av Anders - 22 januari 2010 13:55

Nu har det hänt. IK Brages målvakt har börjat bloggat! Yaaay! Så alla ni som vill följa den gå in här   Har precis gjort mitt sista nattpasset för den 4 dagars perioden utav jobb. Nu är jag ledig i en vecka. Veckan där på gör jag bara två pass. I...

Av Anders - 19 januari 2010 15:42

Ska göra min 2:a natt denna vecka. Får se nu hur man mår imorgon. Att göra en natt är inga problem alls. Kan bli värre med 2, 3 och 4. Men klarar jag detta skulle jag bli tokglad. Eftersom jag behöver variation på jobbet och ska jobba natt hela våren...

Ovido - Quiz & Flashcards