Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Anders - 20 juni 2009 14:41

Blev en relativt lugn midsommarafton som slutade klockan 21 med att Proffesorn var lullig och trött. Detta berodde på att jag hade jobbat natt och inte sovit mycket på jobbet då. Sen kom jag också på att jag inte hade ätit något på hela dagen. Var ju rätt dumt gjort. Iof blev jag lullig snabbt. Iaf så åkte de andra iväg till leksand medan jag låg å sov i min varma sköna säng :)


Mitt inatten ringer min bror och vill att jag skulle åka å hämta han. Jo tjena tänker jag. Då slutar det antingen med att jag ligger i diket och inte har nå körkort kvar sen eller i bästa fall att jag blir stoppad av farbror blå och blir av med körkortet. Min bror var ute i torsång och fick för sig att han skulle gå hem. Det blev till slut taxi men då han inte hade nycklar eller peningar fick taxin köra han hem till mig så fick jag betala åt honom...


Det var väl min midsommarafton i korta drag. 


Mot peace and love och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards