Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Anders - 22 juni 2009 15:20

Skulle hämta ut mitt festivalband till peace and löve. Visa sig att man måste hämta ut campingbanden vid campingen. Igenligen inte så konstigt med det. Men varför kan man inte hämta ut de på andra ställen? Nu tror jag detta är ett led i att arrangörerna vill att de som bor i krokarna inte ska vara på campingen om de inte ska bo där under själva festivalen.


Men iaf inte nog med detta, jag tänkte så här. Jaja låt mig ta ett band utan camping. Inte så jag bryr mig riktigt över de där slantarna, visst tråkigt att inte komma in på campingen, men orka hålla på! Men det fick jag inte! Grattis! Inte så att ni förlorar pengar på det! Nej känslan i mig har varit och den har nu förstärkts att detta kan bli min sista peace and löve på länge.


Så går det när man får storhetsvansinne! Fast man ska ju inte måla faaan på väggen ännu. Det kan ju bli sketabra!


Mot peace and love och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards