Alla inlägg under december 2008

Av Anders - 3 december 2008 10:21

Just nu är jag på ett så jävla partyhumör men får ju vänta ett tag till innan man får festa loss. Gick hela måndagen å kände hur jag bara ville toka på jobbet men var ju tvungen att vara seriös. Å det ska jag säga att det är grymt drygt att vara seriös när man inte vill vara det. Å jag har en sådan dag till att se fram emot. Baaah, de här är vad jag kallar för ett stort dilemma ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 2 december 2008 15:28

Efter 51 timmars jobb på fyra dagar så har jag nu bestämt mig att jag förtjänar att ta det lite lugnt. Så ska blänga igenom ett antal olika serier. Blir fest på torsdag igen tror jag. Alla ska ut har jag hört. Så bäst att du går ut också...


Nu till dagens julklapp. Vilket är en låt, å den följer här


Kram mina cyniska vänner ;)



Ovido - Quiz & Flashcards