Alla inlägg den 10 december 2008

Av Anders - 10 december 2008 12:09

Kom å tänka på att det finns folk som läser andras bloggar. Ja har ni hört nå så konstigt :P. Nu var det inte riktigt det som var min tanke utan tanken var så här:


Varför finns det folk som läser andra personers bloggar när de inte tycker om den personen å vad den skriver. Vet att bland annat blondinbellas ska visst vara populär att läsa även fast man inte gillar den. Why? Varför? Warum?


Om ni blir så irriterad på en sån person "SÅ LÄS DET INTE". Är väl bättre ni lägger energi på att försöka få ett stopp på nynazister osv. Eller stopp å stopp men skapa en motrörelse. Men nej det går ju inte, då behöver ju jag engagera mig.


Det ska tilläggas att jag har inte en aning om vad blondinbellan skriver om, men antar att det inte är utav någon större vikt (rätta mig om jag har fel). Det är bra att jag skriver om något utan att igentligen ha något säkert som backar upp det jag säger. Jaja det är väl som samhället i stort. Annars hade väl inte borgarna kommit till makten :P


Där avslutar vi för dagen med att säga "Kram mina cyniska vänner" ;)

Ovido - Quiz & Flashcards