Alla inlägg den 12 december 2008

Av Anders - 12 december 2008 18:33

Nu äre visst snökaos igen. Jag förstår inte hur vi år in och år ut kan få det till kaos. Vi bor för fan i sverige. Det är ju inte så att snö har varit nå ovanligt. Det är ju inga konstigheter att det kan komma mycket snö under en dag. Nej men då har vi svenssons runt om i landet som tror att man kan brassa på med bilen som om man åkte på autobahn en varm sommardag. Inte konstigt om ni ligger i diket då! Sen en till sak! TA UT AVSTÅND TILL BILEN FRAMFÖR, NI BEHÖVER INTE LIGGA I ARSLET PÅ DEM! VAFAN TROR NI HÄNDER OM DEN FRAMFÖR MÅSTE BROMSA HÅRT! IDOITER!


Sen finns det väl även puckon som kör med sommardäck så här års och ni får fan nästan skylla er själva. Tyvärr brukar ju andra bli drabbade så ni är korkade som fan.


När jag nu är å klagar på bilister så kan jag ju även passa på att ge en känga till alla som inte kan köra i rondeller (cirkulationsplatser som det igentligen heter) igen! orkar inte skriva nå längre då det finns inlägg om detta tidigare. Tror det var i november jag skrev om det.


Nej jag måste vara den enda bilisten i hela världen som vet hur man kör bil, "sa han med ett sarkastiskt leende på läpparna" ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards