Alla inlägg den 18 april 2009

Av Anders - 18 april 2009 22:33

" Det som kallas trängsel i tunnelbanan kallas "trivsam intimitet" på en nattklubb" /Frank Sinatra

Av Anders - 18 april 2009 14:48

Såg på debatt om tv-program. Jag kom in mitt i det så fatta inte så jättemycket utav det. Men var iaf några småglin där som tyckte program som wipeout var roligt... Jovisst i 10 minuter kanske! Sen har man ju sett allt som kan hända. De tyckte även hjälp jag är med i en japansk tv-show var bra. Den hade kunnat varit bra om inte 75% utav programtiden togs upp utav intervjuer och annat skit. Som inte hade något med tv-showen som helst att göra.


Sen tror jag peter harryson tog upp att humorn som Hasse och Tage använde sig av var bra. Eller de programmen de gjorde. Å då blev han dissad som faanl. Tage Danielsson är nog ett utav sveriges största genier vad gäller humor. Nej dagens ungdomar använder inte det de har innanför pannbenen. Eller så har föräldrarna pundat sönder sig totalt innan de skaffat ungen!


Som sagt jag vet igentligen inte riktigt vad debatten handla om. Och förstår ju igentligen varför sånna program finns. Men kom igen det är ju alldeles för många.


Men om program som wipeout, hjälp jag är med...osv är bra. Då har vi inte långt kvar till Idocrazy inträffar. För er som ej sett den filmen så se den så fattar ni!


Eller så är jag bara korkad nog att inte förstå att sådant här är underhållning


Det får bli två farvoriter i repris som följer här. Tage Danielssons - sannolikhets teori och ett klipp från nöjesmasakerna :)


Kram mina cyniska vänner ;)



Ovido - Quiz & Flashcards