Alla inlägg den 12 april 2009

Av Anders - 12 april 2009 21:04

Av Anders - 12 april 2009 12:12

Ska snart iväg på släktträff. För min egen del lär väl det inte ge så jävla mycket. Men moder min blir nog glad att man är där å det får väl räcka som belöning. Eftersom människan inte i grund å botten är egoist så gör man det ju för andra...eller?


Igår var det fest. Det blev som det många gånger blir när det är privata tillställningar. Mängder med alkohol! Vakna imorse kolla igenom mina skickade meddelanden. Vilket jag inte skulle ha gjort. Iof var de jävligt roliga men man borde igentligen skämmas idag, nu har jag ju inte vett att göra det men man borde. Får nog försöka igen att komma ihåg att jag ska ta bort alla meddelanden jag skickar under natten så man slipper läsa dem dagen efter :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards