Alla inlägg den 8 april 2009

Av Anders - 8 april 2009 10:25

Var in på sån där prognos om när man ska dö. Gjorde inte den själv. Känner inte behov av det. Eller så är jag bara feg eller så vill jag inte betala för att få reda på skiten. Bryr mig inte riktigt vilken utav orsakerna det är. Men iaf jag har sån sjuk läggning att jag läser villkoren man måste godkänna.


Iaf en utav vilkoren lät så här:


"Livsprognos.se kan inte hållas ansvar för om du dör tidigare eller senare än vad vi beräknat. Detta test kan ej användas i stämning, i kombination med en livförsäkring eller liknande"


Måste man skriva ut sådant där. Precis som att jag skulle hålla de ansvariga för om jag dog tidigare eller senare! Är ju deras fel! Nej jag ska göra det där och sen ska jag se till att jag lever längre å så skulle jag stämma skiten ur dem. Iof kan jag ju inte göra det. Det står ju så i villkoren. Som om livsprognos.se fortfarande finns då :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards