Alla inlägg den 29 november 2009

Av Anders - 29 november 2009 19:11

Denna helg har lite allt möjligt hänt. Började med att jag åkte upp till borlänge på tisdag. Satt å förfesta med Carro där en stund. Gick sedan hem till min bror å kröka lite där, sen vare dags att gå ut på kåren. Bror hängde på. En hel del roligt hände där som jag inte örk gå in på här.


På lördag åkta jag hem för att åka på teaterträning, för att sedan åka och lyssna på Mark Levengood. Mannen som inte kan låta arg. Kände att förkylning var på g så jag har nu kört 24 timmars kur för att inte bli det. Min 24 timmars kur består i värme, placebopiller och förnekelse :)


Idag har jag (förutom en del utav min 24 timmarskur) varit iväg och köpt en råsaftcentrifug. Nu jävlar ska jag pressa min juice själv :)


Läste som vanligt bruksanvisningen. Vilket som vanligt har något med som vilken vanlig människa som helst borde förstå. Men antar väl att det finns någon där ute som inte gör det:


"Doppa inte elkabeln, stickproppen eller motorhuset i vatten eller annan vätska"


Fan jag visst inte att el och vatten inte gick ihop! Vilken tur att de skrev ut det. För sånt fick man ju inte lära sig i skolan :P


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards