Alla inlägg den 4 november 2009

Av Anders - 4 november 2009 12:58

Har hämtat ut biljetter till Levengood i Cassels den 28 november. Funderar på att åka till borlänge å gå på magnus betner ett par dagar innan. Men verkar vara rätt så fullbokat i borlänge. Så får se hur man gör. Men Levengood ska bli skoj att se.


Håller på att fundera om jag ska gå ner 5 kilo för teatern. Ska bli slängd lite hit å dit på scenen utav mina medaktörer. Å då kanske de skulle uppskatta det. Två månader har jag på mig och tänkte iaf att idag blir första dagen. 5 kilometer blev det idag. Plus någon kilometer upp- och nervärmning (heter väl fan inte nervärvning). Får se om man ork stå ut och om det funkar. För min egen del har det igentligen ingen större betydelse men vafan. Försöka lär jag nog göra...


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards