Alla inlägg den 22 november 2009

Av Anders - 22 november 2009 10:38

I Torsdags hade vi teaterövning. Om det blev så mycket övning vetefan. Vi disskuterade mest parallella universum och tidsresor. Men sånt är ju skoj de med och sen känner jag att jag har koll på min repliker. Dock har jag inte koll på manuset för det råka jag glömma på teatern :P


I fredags vare sittning. God mat och trevligt folk vare. Var väl inte den bästa sittningen jag varit på men heller inte den sämsta. Två personer som jag trodde skulle komma, kom inte. Så tyckte lite synd om PeHå som jag lyckades locka upp genom att säga att dessa två skulle komma...


The Tank blev packad som satan och somna i princip början utav sittning. Det är strongt jobbat :)


Efteråt vare pub och sådant. Var väl samma sak där, en helt ok kväll. Igår spenderades dagen mest genom att slöa.


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards