Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Anders - 28 oktober 2009 20:36

Ska jobba imorgon men först ska jag på någon förflyttningskurs. Nej inte hur man flyttar. Även om jag skulle behövt det för en månad sen. Vet inte riktigt vad denna kurs ska gå ut på. Men det visar väl sig, antar att de har med att flytta människor som inte kan flytta sig själva så lätt. Börjar 9 imorn och håller på till 21. Tolv timmar, men känns inte speciellt tråkigt. Ska visst kolla på film imorn på jobbet. Även om filmen är tråkig. Så får väl se om man hittar på något annat att göra.


Sen har jag tagit ledigt på söndag, så jag kan gå på Vallen och kolla på Brages kvalmatch. Å när jag är i farten i Borlänge tänkte jag gå på fest. Då passar man ju på att festa för att Brage vann första kvalmatchen :DDD


Kan även berätta för er som inte visste det, att det var internationella nalle dagen igår. Så hoppas att ni kramade om er nallar.


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards