Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Anders - 16 oktober 2009 10:11

Det är ett mantra som jag försöker leva efter. Å se igår så löste sig ett problem. Eller problem å prolbem kanske man inte ska kalla det för. Historien lyder som följer.


För ungefär 2 månader sen hade jag haft jour på jobbet. Vilket innebar att jag tog med mig min laddare till telefonen och fodral till glasögon och linser (om man nu kan kalla sånna för fodral). Men iaf så tappa jag bort dem senare. Jag trodde jag hade glömt dem på jobbet. Men när jag letade där så var de inte där. Nu igår så gick jag runt å leta efter en lampa på jobbet. Öppna då ett skåp. Å vad ligger inte där, jo min laddare och fodralena. Plus shampo och deo. Vilket jag inte kom ihåg att jag hade tappat bort.


Nu väntar jag bara på att en front till bilstereon ska dyka upp. Den har väl varit borta i ett halvår kanske :)


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards