Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Anders - 13 oktober 2009 08:39

Har inte skrivit på ett tag så, blir i punktform vad som har skett den närmaste tiden. Först ut dock ( innan alla punkter är att nätet här i ludvika är kanske inte det stabilaste, eller så är det min leverantör som inte är den mest stabila. För på de få veckor som varit har det varit störningar 3 gånger. Inge långa störningar men tillräckligt länge för att man ska bli irriterad)


1. Var på oktoberfest, bidde berusad och har säkert tusen historier därifrån som jag inte orkar skriva

2. Har bokat tid med min personliga designer ;) (min farbror) när jag ska åka till ikea

3. Har inlett helvetesveckorna på jobbet, börjar med en mjukstart denna vecka, innan det drar igång ordentligt nästa vecka och två veckor framöver.

4. Har gjort lägenheten bebolig även om den inte är klar på långa vägar


Är väl ungefär det som har hänt, var väl kanske inte så mycket ändå :P


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards