Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Anders - 11 mars 2009 15:18

Så kommer bandsläpp till peace and love där majoriteten är bra. Har varit si å så iår med bra band som jag känner till. Vill dock tillägga att jag inte ännu lyssnat igenom alla. Så det finns säkert band som är bra som jag inte har hört. Å sånna band är roliga att höra också.


Men denna gång kom det band som (som jag vill se):


- Miss Li (Var ju ingen högoddsare att hon skulle komma men bra är hon ändå)

- Chris Cornell

- Monster Magnet

- Razorlight

- Maria Mena

- Strindbergs


Var ett par till band också, även om de var bra får man väl se om man hinner se de. Får se om man hinner se alla de som nämndes ovanför. Nu väntar jag bara på Peter Carlsson och Blå grodorna så är nog jag jävligt nöjd. Fast får nog se dem på annat håll.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 11 mars 2009 11:37

Ovido - Quiz & Flashcards