Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Anders - 3 mars 2009 11:38

Det är för att jag har jobbat hela helgen :P. Gud vad lustig man kan vara en dag som denna. Eller icke!


Det har varit sista deltävlingen i melodifestivalen. Nu äre bara andra chansen kvar innan finalen. Vad gäller deltävling 4 så tyckte jag att bäst var piloterna. Men det visade sig att alla förstå sig påare tyckte att den var värdelös. Det är lite lustigt måste jag säga. Att aftonbladet å jag inte tycker lika det förstår jag. För den tidningen å jag är som ying och yang. Tror det skrev pisspaus om den låten :P


Annars var väl låtarna som innan ingen bra ingen dålig. Bara mediokert. Ska tilläggas att jag inte tyckte att piloterna var superbra. Men lugnt något jag skulle kunna lyssna på. Sen en sista sak, var var schlagern någonstans. Inte en riktig schlagerlåt. Snyfft! :'(


Jaja nu får jag väl hålla på emilia, piloterna eller lili och susi. Så alla ni där ute satsa inte pengar på dem. För de jag håller på vinner aldrig :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards