Alla inlägg under oktober 2008

Av Anders - 5 oktober 2008 16:31

Ja då var man hemma. Slutade 15 idag får vila tills imorgon klockan 15 innan det är dags för ett lång pass till. Känns som man är inne nu igen i arbetslunkandet. Hamsterhjulet snurrar på. Det känns rätt behagligt. Om jag bara nu bytte ut festtandet till något annat så skulle ju det kännas som man gjorde något för världen ;)


Fast festande är roligt så orkar ju inte byta ut det. Satsar istället på att byta ut min dvd-brännare till datorn :P och kanske köpa mig en dvd-spelare...


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 4 oktober 2008 12:57

Idag gick jag ut i förrådet igen för jag tänkte. Min dvd-spelare måste ligga där. Har ju en skiva som jag inte vill spela på datorn. Bättre bild på tvn min jaja strunt samma i det. Väl ute i förrådet hittar jag min dvd-spelare. Långt in bland allt bröta. Jag river å sliter för att få ut den. När jag väl fått tag i den å fått fram den börjar jag bli lite fundersam. Jävla lite dvd-spelare detta va (såg så liten ut på bilden).


Då jag titta närmare upptäcker jag att det var en scanner å inget annat. Så jag har gått sen jag fått den (för ungefär 2 år sen) å trott att jag har haft en dvd-spelare. Eller så såg jag att det var en scanner då å bara glömt bort det å inbillat mig själv att det var en dvd-spelare.


Oavsett så borde jag nog gå å köpa en dvd-spelare nu då det jag hittade var en scanner :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 4 oktober 2008 11:02

Idag är den dagen här. Den dagen vi alla väntat på! Denna stora dag som får de andra stora dagarna som jul, midsommar och annandag pingst att verka små. Kanelbullens dag är här. Till dennes ära bakade jag bullar! Och goda blev dessa bullar. Ska ge bort ett par, frysa in ett par å äta ett par.


Jobbar igen 24 timmar snart. Sen ledig 24 timmar innan jag jobbar 17 timmar.


Thats my life. Jobb å bullar ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 3 oktober 2008 16:55

Bakar för fullt. När jag startade så upptäckte jag att jag inte hade tillräckligt med mjöl så det var bara att pallra sig iväg å handla. Tog på mig skor, jacka och mp3-spelare å gick. Väl inne i affären märker jag att musiken slutade. Jaha slut på batteri i spelaren tänkte jag. Då jag till min förvåning inser att jag inte har min mp3-spelare på mig. Hade visst gått runt å haft musik i skallen. Var bara sister hazel om jag inte minns fel. Undra om jag sjöng något på vägen utan att tänka på det? Dansa gjorde jag iaf inte...Det vet jag (tror jag) ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 3 oktober 2008 12:42

Snart kommer bilderna från 2007 att tas bort från mitt bildarkiv. Detta för att ge plats för nya kort. Om ni vill ha något utav korten skynda er då att kopiera för snart försvinner de. Orginalformat kan man få om man ber snällt ;)


Bilderna från 2007 kommer nog få vara kvar i ca en vecka till...


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 3 oktober 2008 10:06

Åkte till jobbet för ett litet möte igår. Sen efter möte begav jag mig tillbaka till borlänge för att börja kröka. Måste säga att jag är besviken på att folk i allmänhet börjar förkröka så jääääävla sent. Man hinner ju inte mer än börja så måste man sluta sen. Börja i tid å strunta sen i efterfesterna så kommer ni tillåmed kunna gå på era föreläsningar. Ja ni som har sådana. Jag själv har ju inte det :P


Den vise mannen har talat å alla bör ju lyssna på den vise mannen ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 1 oktober 2008 20:13

Idag behövde jag installera om allt på datorn. Kul jul. Men nu verkar den funka kanon igen. Jaja har ju tänkt på det ett tag så var väl dags att göra det nu då. Sen har jag visst tappat bort min dvd-spelare. Var den är har jag ingen aning om. Börjar tro att jag haft inbrott å tjuven tog bara dvd-spelaren som stod i en garderob...


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards