Alla inlägg under oktober 2008

Av Anders - 22 oktober 2008 22:45

Var på betner idag i falun. Bidde ingen utgång dock. Jaja sånt är livet. Var ju bara falun så. Han var däremot som vanligt jäääääävligt bra. Garva som fan å ett gott skratt förlänger livet så idag gjorde det nog så jag levde 10 år till. Inte för att jag tror att de där 10 år extra är något jag vill ha...


Däremot tror jag att jag lyckades supa bort fronten till min bilstereo i falun! illa illa. Kanske ligger kvar på teatern...jaja var väl ändå dags att köpa en ny...


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 21 oktober 2008 23:55

Sitter å ugglar så här mitt i natta. Vad ska man annars göra. Jobbat har jag gjort tills imorse. Bytt däck på bilen å fixat i ordningen den inför vintern. Allt är frid å fröjd en tisdag som denna. Är det väl iof nästan jämt men tänka sig att det också kunde vara så även denna dag :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 18 oktober 2008 12:12

Hade en disskussion i torsdags med en göteborgare om att det är en annan mentalitet i större städer mot mindre. Orkar inte riktigt gå in på alla detaljer men det slutade med att han bevisade alla fördomar som jag har mot storstadsbor. Haha det tyckte jag var roligt, framförallt eftersom han försökte motbevisa mig :P


Obs vill bara påpeka det är en jävligt trevlig göteborgare det där. Naiv men trevlig ;). 

Av Anders - 17 oktober 2008 09:16

Bidde lite alkohol igår. Klädda ut mig till Micheal Jackson. Eller så som han var klädd i black and white musikvideon. Kul vare. Berusad blev jag. Tror jag skickade lite dumma sms. Som tur har jag lärt mig att när jag är trött eller berusad så tar jag bort sms:en i utkorgen innan jag somnar. För då slipper man se vad man har skickat dagen efter :P


Borde gå å handla mjölk för den är slut...


Kram mina cyniska vänner

Av Anders - 15 oktober 2008 10:29

Äre fest i helgen. Känner för att braka loss totalt! Men vet inte om det blir av.


Behöver nytt folk omkring mig känner jag. Haha börjar tröttna på de gamla. Fan vad illa. Det är inte många jag klarar av att umgås med speciellt länge. 2-3 år sen är det dags att göra sig av med dem :P


Men så är det när man är socialt missanpassad ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 14 oktober 2008 19:01

"Shoppa är att handla saker man inte behöver till priser man inte har råd med" /Okänd

Av Anders - 14 oktober 2008 10:44

Just nu spenderar jag så jääävla mycket pengar så det är nog inte klokt. Å är det på vettiga saker. NOPE! En del utav dem kommer jag kanske använda engång. Å är dessa billiga! NOPE! Men ångrar jag att jag köpt dessa saker. NOPE!


Har köpt nya vinterdäck. Dags att sätta på dem på bilen snart. Var å hämtade dem för 2½ vecka sedan. Å tur var väl det för veckan efter hade någo/några idiotiska personer varit framme å tänt på den byggnaden så troligtvis alla däck blivit förstörda där inne! De som gjort de ska fan få vara med å bygga upp allt igen till vanligt skick! Sen ska de få byta däck på varenda jääävla bil i hela byn!


Idioter!


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 13 oktober 2008 11:56

Jobbar idag å onsdag och torsdag denna vecka. Iof har jag fullt upp ändå, trots att det är så lite. Iaf känns det så nu. Får se hur det känns längre fram i veckan.


Ska börja lära mig steppa här lite så smått. Får se när jag tar tag i det ordentligt. Tänkte det skulle bli någon eller några timmar per dag som jag övar. Men man vet aldrig hur det går med sådant.


Förresten ingen som vill ha lite bullar? Har hela jävla frysen full!


Ett litet gammalt citat får avsluta denna dags bloggande


"Some Call It Stalking, I Call It Love"


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards