Alla inlägg under juli 2008

Av Anders - 7 juli 2008 13:02

Nu kommer jag jobba på i 4 veckor under dessa 4 veckor har jag 6 helt lediga dagar. De är va jag kallar jobba på ordentligt. Men vafan så illa kan det väl inte vara ändå.


Man får ju lön för mödan. Eller jag får inte så jävla mycket mer lön för den mödan men jag lever ändå å får ju lugnare veckor sen så. Vad skulle man göra om man inte fick jobba. Kanske ta det lugnt. Göra allt som man ville göra. Sådant som låter såååååå jobbigt :P


Jag blir funktionsduglig igen om 4 veckor :P


Kram mina cyniska vänner ;)



Av Anders - 6 juli 2008 18:56

Först visdomsordet kom jag på när jag satt å förkrökade igår.


"Spola kröken! Spola den rätt ner i halsen!"


Andra var ute på krogen å man klämde ur sig följande smarta sak :P


"Fördomar må vara fördomar! Det gör dem inte mindre sanna för det!"


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 6 juli 2008 10:19

Igår var en märklig kväll. Började med lite öl drickande, fortsatte med att en flaska hamna i väggen å gick sönder. Sen luktade det jordgubb i det rummet :P (jordgubbslikör). Ett fin märke på tapeten blev det å. Flyttade på sängen å lite grejer så nu syns de märket iaf inte :P


Gick i väg å förkröka, fick folk lite småsura på mig. Iof är det inge märkligt är ju rätt vanligt :P. Ut på S2 träffade en person som jag tillåmed kunde namnet på. För och efternamn. Det är jävligt märkligt!


Gick till vallen å kollade på brage som spelade 2-2 mot serieledarna. Jävla idiot till målvakt hade Syrianska. Borde fått rött kort engång när han fick gult å borde fått ett till gult när han filmade likt en italienare! Så i ca 30 minuter satt publiken å bua åt honom varje gång han rörde bollen. De var han värd! 


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 5 juli 2008 08:05

Idag är det fotboll på vallen. Ska se Brage möte Syrianska FC på Vallen. Alla kom dit. Ni som är studenter vet väl om att ni går in gratis. Be there or be elsewhere.


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 3 juli 2008 21:38

Det är frågan. Hur svårt kan det va att bli av med lite bakverk...De är fåtal som vill ha mina gobitar. Men jaja mer till de andra då. Nu undrar ni säkert varför jag bakar å inte äter upp det själv. För det första det är roligt att baka, för det andra så äter jag inte så mycket själv så då får man ge bort det innan det blir förstört :)


Sådär då var det sagt...


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 2 juli 2008 17:01

Jupp jag har bakat å bakat. Innan det gjorde jag en storstädning. Dock skulle jag behöva städa lite till men jag får vara nöjd som det ser ut nu :)


Vad gäller bakandet idag har jag hunnit gjort en Marshmallowskaka blev lite bränd på toppen men var ju bara att skära bort. Nu väntar jag på att bullarna ska jäsa klart så jag kan slänga in dem i ugnen. Sen efter det funderar jag om jag ska göra en dumlekaka eller om det ska vänta tills imörö kanske...Dock vet jag inte va jag ska göra av allt så ni får gärna höra av er om ni vill ha lite marshmallowskaka och bullar :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 1 juli 2008 21:38

Fyfan vad rolig sång. Lite enformig men rolig. Å så jävla grym han är att komma på rim :)


Pat Mccurdy säger jag bara :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards