Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Anders - 10 juli 2008 11:44

Igår fick jag ju hem sängen. Tyckte att det var något som fattades men inget jag kopplade till. Sen  när jag gick å la mig mitt i natten kom jag på fattades ju en grosse grosse madrass, ooops. Så idag åkte jag tillbaka för att säga det. Vill ju ha alla delar. De bad om ursäkt å var så trevliga. Jag tyckte att jag borde ha tänkte på det lika mycket som dem. Man borde väl veta vad man har beställt...men icka jag :P


Iaf som kompensation så fick jag två kuddar :DDD. Inga hyperdyra saker men så här bra kuddar har jag aldrig ägt tidigare :DDD...Slutet gott allting gott. Å vad gott det skulle vara med mat nu. Sen på vägen hem åkte jag med dålig sikt åt höger å ingen sikt bakåt...så stora var madresserna :P


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 10 juli 2008 09:27

Ledig idag sen blire 49 timmar på 4 dagar...baaah...baaaah...baaaah. Ungefär så känns det iof har jag nästan så här var 6 vecka men då är jag ledig på fredagen. Vilket gör jävligt stor skillnad.


Men idag blire shoppa lite skulle jag tro. Behöver iaf Mjölk å fil. Nu trodde ni puckon där ute att när jag sa shoppa så mena jag kläder eller dyligt. Ha Ha Haaaa va fel ni hade.


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards