Alla inlägg under juli 2008

Av Anders - 18 juli 2008 14:25

Nu tar jag semester från bloggen på en vecka. Ska till öddö imörö så detta blir sista inlägget tills jag är tillbaka därifrån. Tror inte jag har haft många inläggsfria här i min blogg sen starten oktober 2006. Så det ska bli skönt att slippa skriva här!


Ses om en vecka


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 17 juli 2008 12:48

Det är dagens lunch för mich. Till det bjuds det ris och det drickbara idag är mjölk.


Annars ska jag väl packa så mycket som möjligt inför lördagen idag. Ska se om jag hinner tvätta också idag. Mycket att stå i för en ensam liten gubbe...Eller nja kanske inte så jävla mycket att stå i men jag vill ju göra annat än att packa!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 16 juli 2008 09:57

Ja rubriken säger allt. Orkar inte skriva så mycket mer än så. Fyfan vad trött man kan vara en dag som denna. Jaja får väl ta mig en kopp kaffe å vakna till liv så livet kan bli lite livligare. Tänk om man ändå hade en livlina...


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 15 juli 2008 14:57

Jag har inte haft det tidigare men nu börjar man fan få politikerförakt! Hur man ändrar sig så snabbt bara för att krarriären ska få fart! STÅ FÖR DET NI TROR PÅ!!!



Av Anders - 14 juli 2008 10:48

Av Anders - 14 juli 2008 08:54

Sängen min är underbart skööön. Sover som en kung. Å kung är jag ju också om man nu bara hade en öl värdig en kung också. Kanske en kung. Fast den är ju inte så förbenat god. Förstår inte hur de kunde döpa den till kung hmmm...


Vi blev å disskutera mat som är konstigt att äta igår.  Saker som jag kan äta utan problem


- Rå köttfärs (är rätt gott men försöker låta bli me tanke på att de kan innehålla vissa icke bra bakterius)

- Bacon på hårt bröd (förstår inte att folk tycker de är kosntigt, baconet är ju rökt)

- Ovispad grädde

- Frysta bullar (iof är tinade bullar goadare)

- Rå lök (trodde detta var rätt vanligt?)

- Rå potatis (är nog fan godare än kokt)

- Gräddfil

- Banan å vispad grädde (trodde även detta var rätt vanligt?)


Var alla saker jag kom på nu. De finns dock fler som jag brukar få kommentarer för :P


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 13 juli 2008 19:13

Någon som vill köpa min nya t-shirt som jag ska trycka upp. JJJJ "Jag Jillar Jill Johnson" Hahaha så jävla dålig men ack så rolig :DDD


Å när man ändå talar om det trollet kan ni få höra en låt medna här.  

Ovido - Quiz & Flashcards