Direktlänk till inlägg 31 augusti 2007

Vilodag igen n0llan!

Av Anders - 31 augusti 2007 09:51

Idag har n0llan vilodag, n0llan måste vila upp sig inför sittningen imörö. N0llan har varit tämligen mindre usel denna n0llningen. Idag kommer n0llan få se maas avmaskera sig. Detta sker på Kåren kl 18 om maas inte minns fel. Dock kommer inte maas Proffesorn vara där n0llan. Han måste tyvärr jobba. Tämligen uselt av n0llan att se till att maas jobbar när de är dags för avmaskning.


Men maas Proffesorn kommer på eftersläppet på n0llesittningen. Då får n0llan se en tämligen TÄMLIGEN snygg maas och framförallt se maas Proffesorns ögon som man kan drunkna i och ändå överleva ;) . Maas Proffesorn har bra självförtroende :P


Detta är sista inlägget från n0llningen n0llan. För maas Proffesorn kommer inte hinna skriva något mer förrän på måndag. Så därför vill maas Proffesorn passa på att säga att man borde ta de maas Proffesorn säger med en stor nypa salt. Även det om ögonen, fast de är jävligt vackra ;)


Bilder från gårdagen ligger ute, de var tämligen många som måste censureras. Maas väntar också fortfarande på att få bilder från pajsittningen från en n0lla. TEMPO NOLLAN!


Här kommer en bild från gårdagen, n0llan borde inte bränna lådbilar


bilen brinner


Proffesorns Flashback


+ Idag är det Kirgizistans nationaldag.

+ Idag är det Trinidad och Tobagos nationaldag.


+ 1887 - Tar amerikanen Thomas A Edison patent på kinetoscopet, en av de första maskinerna som kan skapa rörliga bilder.


+ 1888 - Jack Uppskäraren mördar sitt första offer, Mary Nichols.


+ 1924 - Paavo Nurmi sätter världsrekord på 10.000 m.


+ 1924 - Vinner Sverige över Tyskland i en fotbollslandskamp med 4-1.


+ 1931 - Den sista av 4 320 446 tillverkade A-Fordar rullar av bandet.


+ 1928 - Tolvskillingsoperan av Bertolt Brecht och Kurt Weill har urpremiär i Berlin.


+ 1939 - Sandöbrons spann rasar samman.


+ 1950 - Skriver Nacka Skoglund proffskontrakt med den italienska klubben Inter i Milano.


+ 1962 - Trinidad och Tobago blir självständigt


+ 1978 - Föds Hannah Graf, svensk fotomodell.


+ 1979 - Döps prins Carl Philip Edmund Bertil i Slottskyrkan.


+ 1989 - Redovisar SAAB katastrofsiffror. Förlusten för både 1989 och det kommande året kommer att bli cirka två miljarder kronor.


+ 1994 - Irländska republikanska armén utlyser vapenvila


+ 1997 - Dör Prinsessan Diana, i bilolycka.


+ 2003 - Kajsa Bergqvist tar VM-brons i höjdhopp i Paris.


+ 2006 - Tavlan Skriet återfinns efter att ha varit försvunnen i 2 år.


+ 2007 - n0llan tittar på när maas avmaskerar sig


+ 2007 - Proffesorn jobbar


Tata

 
 
Ingen bild

Carro

31 augusti 2007 17:00

(kan bli två inlägg nu för ena försvann)
Tycker det är för lite skandalbilder i galleriet. Censur borde vara straffbart i allra högsta grad.
Knega på, fick ru fast anställning till hösten btw?
Snieg Heil

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 21 februari 2010 16:26

Såg på skidorna igår. Där Hellner tog guld och Olsson Brons. Vet inte om det finns nå mycket mer att säga än vilket jävla lopp :). Tyvärr är nog detta början på där taktik spelar nästan lika stor roll som allt annat. Vilket inte iof är så konstigt. M...

OS

Av Anders - 14 februari 2010 11:26

Tänkte ge mig på ett blogginlägg idag. Vet inte när det var senast. Orken för det finns inte. Tror väl min blogg kommer självdö så småningom. Kan berätta att nu finns senaste avsnittet utav Proffesorns Spritskola ute. Tror det var ett halvårsedan jag...

Av Anders - 28 januari 2010 20:01

Sen sist jag skrev har lite allt möjligt inträffat.   - Gjort sista föreställningen med årets pjäs. Där jag äääääägde ;) eller ja man kan ju vara optimist iaf   - Åkt på någon form av magsjuka efter jag ätit på mcdonalds...igen bör tilläggas....

Av Anders - 22 januari 2010 13:55

Nu har det hänt. IK Brages målvakt har börjat bloggat! Yaaay! Så alla ni som vill följa den gå in här   Har precis gjort mitt sista nattpasset för den 4 dagars perioden utav jobb. Nu är jag ledig i en vecka. Veckan där på gör jag bara två pass. I...

Av Anders - 19 januari 2010 15:42

Ska göra min 2:a natt denna vecka. Får se nu hur man mår imorgon. Att göra en natt är inga problem alls. Kan bli värre med 2, 3 och 4. Men klarar jag detta skulle jag bli tokglad. Eftersom jag behöver variation på jobbet och ska jobba natt hela våren...

Ovido - Quiz & Flashcards