Direktlänk till inlägg 26 augusti 2007

Gårdagens foto

Av Anders - 26 augusti 2007 12:14

Nu ligger bilderna från igår ute. Tämligen mindre uselt av n0llan att fastna på 170 kort dock användes 115 detta är 2/3-delar utav korten som lades ut. I vanliga fall brukar n0llan ligga kring 50 % ...tämligen mindre uselt gjort av n0llan.



 
 
Ingen bild

William (nØlla)

26 augusti 2007 20:17

Jadu Professorn. Hörde att Brage vann idag med 5-1 fasen vad härligt! :D

 
Ingen bild

William (nØlla)

26 augusti 2007 20:21

Jadu Professorn. Läste att Brage vann med 5-1 idag! Härligt! Tämligen bra jobbat av Persson att göra 3 av målen! :)

 
Ingen bild

Proffesorn

26 augusti 2007 20:31

Wallstreet n0llan borde kanske förstå att Proffesorn måste godkänna kommentaren innan den syns på sidan? Sen var ju maas å såg matchen så tämligen mycket bra av Brage.

 
Ingen bild

Wallstreet nOllan

27 augusti 2007 08:38

Wallstreet nOllan? :) Lade ju till lite i andra så tänkte att professorn inte behövde anstränga sig och godkänna båda. Men hur var matchen? Var det bara spel mot ett mål eller hade motståndarna några vassa chanser (förutom målet då)

 
Ingen bild

Proffesorn

27 augusti 2007 09:51

wallstreet n0llan kommer få förklaring på det namnet någongång kanske redan idag. De var spel mot ett mål mer eller mindre Brage spelade riktigt bra fotboll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 21 februari 2010 16:26

Såg på skidorna igår. Där Hellner tog guld och Olsson Brons. Vet inte om det finns nå mycket mer att säga än vilket jävla lopp :). Tyvärr är nog detta början på där taktik spelar nästan lika stor roll som allt annat. Vilket inte iof är så konstigt. M...

OS

Av Anders - 14 februari 2010 11:26

Tänkte ge mig på ett blogginlägg idag. Vet inte när det var senast. Orken för det finns inte. Tror väl min blogg kommer självdö så småningom. Kan berätta att nu finns senaste avsnittet utav Proffesorns Spritskola ute. Tror det var ett halvårsedan jag...

Av Anders - 28 januari 2010 20:01

Sen sist jag skrev har lite allt möjligt inträffat.   - Gjort sista föreställningen med årets pjäs. Där jag äääääägde ;) eller ja man kan ju vara optimist iaf   - Åkt på någon form av magsjuka efter jag ätit på mcdonalds...igen bör tilläggas....

Av Anders - 22 januari 2010 13:55

Nu har det hänt. IK Brages målvakt har börjat bloggat! Yaaay! Så alla ni som vill följa den gå in här   Har precis gjort mitt sista nattpasset för den 4 dagars perioden utav jobb. Nu är jag ledig i en vecka. Veckan där på gör jag bara två pass. I...

Av Anders - 19 januari 2010 15:42

Ska göra min 2:a natt denna vecka. Får se nu hur man mår imorgon. Att göra en natt är inga problem alls. Kan bli värre med 2, 3 och 4. Men klarar jag detta skulle jag bli tokglad. Eftersom jag behöver variation på jobbet och ska jobba natt hela våren...

Ovido - Quiz & Flashcards