Alla inlägg den 21 september 2009

Av Anders - 21 september 2009 15:07

3 dagar kvar sen flyttar jag. Då ska det bli hummersås :P. Tror det bara är jag som fattar det skämtet men jaja det är ju ändå inte många som läser detta så vem bryr sig igentligen, jag kanske :P


Kårkväll på fredag. Blir en första utflyttningsfest. Kommer säkert flera. Håller på att kolla på datum när min 36 timmars fest ska ske. Blir nog inte så många som är på sådan sak men vi som kommer, kommer ha roligt. Tror jag :P


2 pass kvar är det tills jag kan koncentrera mig på flytten eller 14 timmar om man nu vill räkna så. Varför inte 840 minuter.


Å i lördags förlorar Brage viktiga poäng i kampen om en kvalplats till superettan. Det blev förlust mot carlstad. Men än så länge har de en poäng till godo. En poäng som kan bli oerhört viktig i slutet...


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards