Alla inlägg den 7 september 2009

Av Anders - 7 september 2009 11:46

Ja då var det slut på ledigheten. Vad händer denna morgon. Jo en jobbakamrat hör av sig å säger att det är bad idag och att han inte kan bada av anledning som jag inte skriver här. Men vafan kan jag få vara ledig tills jag börjar jobba. Kan man få gå engång till jobbet utan att veta vad som händer! Har folk inge annat liv än jobbet!


Jobb är jobb för mig å problem som uppstår löser man där. När jag är ledig får jag inte betalt då ska jag fan inte behöva tänka på jobbet!


Förutom jobbet då så har festandet i två veckor slitit på kroppen. Sen tror jag att jag åkte på en lättare skada i lördags när jag uppträdde. Märkte det inte förrän efter uppträdandet men har känningar av det fortfarande...


Mot framtiden och framåt :) 

Ovido - Quiz & Flashcards