Alla inlägg den 1 november 2008

BT

Av Anders - 1 november 2008 18:24

Här följer receptet på min drink BT eller som den igentligen heter Brunstig Torsk

-------------------------

Tre ljusa romsorter

Sprite

Lime

Dekorera med en citron och limeskiva

-------------------------


Kram mina cyniska vänner ;)


Av Anders - 1 november 2008 10:15

Glömde ju berätta om förra fredagen efter att jag varit ut. Då var jag å wallstreet iväg till donken å käka lite. Gick ut å vänta på att skjutsen skulle komma. Där åkte då några raggare runt å sladdade. Då jag klämde ur mig något i stil med


"De åker runt å sladdar så där för att impa på nå fjortisar, de är säkert de där två som sitter där inna på donken". Till min förvåning så kommer de åkande fram mot dörren å de där två fjortistjejerna kliver ur dörren å sätter sig sedan i bilen. Vek mig dubbel av skratt i säkert 1-2 minuter. Fjortisarna måste trott jag varit hög eller nått sådant. Iof var jag det, "hög utav glädje att fördomarna stämmer" ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards