Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Anders - 28 januari 2010 20:01

Sen sist jag skrev har lite allt möjligt inträffat.


- Gjort sista föreställningen med årets pjäs. Där jag äääääägde ;) eller ja man kan ju vara optimist iaf


- Åkt på någon form av magsjuka efter jag ätit på mcdonalds...igen bör tilläggas. Så sjukt dålig mat där


- Installerat om hela min dator, vilket tog tiiiiid. Alla program som man har ska ju installeras igen


- Har vunnit på lotto, 3 gånger, alla gånger kring 20 spänn :)


- Har haft en vecka utan sömn, eller sömn de där viktiga timmarna kring midnatt å framåt


- Så till det viktigaste utav allt. Jag har klippt mig. Tillslut fick man göra det, efter så där 5-6 månader fick man göra det. Jävla teater att tvinga en att ha långt hår :P


Lite kort, har säkert varit en hel del andra grejer men orkar verkligen inte skriva nå noggrant


Jag tror på slumpen men litar inte på den :)

Ovido - Quiz & Flashcards