Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Anders - 7 juli 2009 21:42

 



Har börjat på en gammal serie igen. Due south, vet inte varför jag tycker den är bra men ack det gör jag. Kanske det för huvudkaraktären är vänlig själ och ingen Falubo (var bara tvungen att klanka på falun var så längesen sist).


Ska iaf Dvd-box med due south den dagen jag skaffar mig en dvd-spelare (för en scanner kan visst inte läsa dvd-skivor ;) ) . Tänkte införskaffa följande serier då jag fått tag i en dvd-spelare


- Due South

- Scrubs

- Early Edition

- MacGyver

- Mad about you

- Cheers

- Fraiser

- Friends

- Gilmore Girls

- Caroline In The City

- Alf

- Farscape

- Stargate

- Men Behaving Badly


Finns säkert en hel del serier till som jag inte kommer på just nu


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards