Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Anders - 25 maj 2009 09:27

Igår var jag och handla (det var väl vid 16 tiden). Köpte mig godmorgon apelsinjuice. Tänkte jag skulle vara lite wild and crazy och göra lite ombyte, i vanliga fall köper jag ju brämhults apelsinjuice. Iaf när jag kom hem så smaka jag på skiten. Var väl inget fel på den men var inte alls lika god apelsinjuice.


Iaf kvällen gick och det var snart midnatt, jag blev då sugen på lite sött och tänkte jaja tar väl lite apelsinjuice. Ett par klunkar till och tycker faan vad skillnad i smak mot brämhults. Då upptäcker jag följande jag har inte köpt apelsinjuice, jag har köpt blodgrape. Inte undra på att det var sån skillnad i smak :P


Nej man ska inte handla med mig om man vill vara länge i butiken. Jag går in plockar det jag behöver och går ut. Ibland kommer jag ut med helt fel grejer, ibland har jag glömt något och ibland träffar man rätt :P


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards