Alla inlägg under augusti 2009

Av Anders - 9 augusti 2009 11:30

Har införskaffat mig en ny bildskärm och en hel del nytt minne. Lite humor är ju att bildskärmen var klart mycket billigare än min förra å den nya är klart mycket bättre. Förra bildskärmen var 7 år gammal så dags att köpa en ny. Teknologins underverk :)


Var på bröllop igår. Fyfan vad trött jag var under hela cermonin och middagen. Man ska fan inte jobba innan sånt här. Åkte hem rätt tidigt, klockan var väl tio kanske. Var så förbenat trött att jag inte kunde sova. Idag vankas mera jobb.


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 5 augusti 2009 13:29

Och jag kände att jag höll på att bli tokig. Haha snacka om man vant sig vid att ha saker som man igentligen skulle kunna klara sig utan en bra tag. Klara ju mig utan internet i ca en månad vi jul och då klaga jag inte, iaf inte så här mycket :P


Ska åka iväg till La sen hem till MH idag. Sen blire jobb torsdag till måndag morgon. 50 timmar på 4 dagar härlich :) (känn sarkasmen flöda)


Mot framtiden och framåt :)

Av Anders - 2 augusti 2009 16:22

Var ut å plocka blåbär idag. Blev inte så mycket för mig. Lite mer än en liter. Åt nog säkert upp ett par deciliter ute i skogen :P. Men sköj vare att komma ut iaf när man tillslut hitta ett ställe med dessa gyllene bär.


Här nedan följer nu beviset att jag är lik Johnny Depp. Bilderna till höger och vänster är de som använts. Den i mitten är resultatet om man slår ihop bilden på mig och den på Depp. Obs vill bara påpeka att detta är framtaget på ett ej vetenskapligt sätt så det måste ju betyda att det stämmer ;)


 Jag och Johnny Depp


 Kolla på bilden i mitten man ser ju knappt någon skillnad. Detta betyder helt enkelt att jag och Depp är lika varandra ;)


Mot framtiden och framåt :)

Ovido - Quiz & Flashcards