Alla inlägg under januari 2009

Av Anders - 16 januari 2009 09:49

Vill bara skriva ett kortare inlägg om att Niklas Forslund lämnar FALUN! (HAHAHAHAHA) för BRAGE!!! (YAAAAY!!!)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 16 januari 2009 09:40

Jihaaa två pass till sen är jag ledig tills på onsdag å jäääävlar vad det ska bli fest. Har inte festat sen 20 december vilket är en hel invinceble (som carola skulle ha sagt).


På lördag ska det sägas adjö adjö till gammelmannen. Sen på söndag ska jag gästspela på tentafesten. Sen kanske det blir fest utav rena farten på måndag :P


Nu har murphys lag släppt taget om mig för denna gång :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 15 januari 2009 11:10

Mitt breband funkar igen. Det är så att man nästan känner hur glädjen sprider sig i kroppen. Men bara nästan. Undra vad man gjorde innan man hade breband. För inte fan kunde man orka sitta via modem...


Idag ska jag lösa livets stora mysterium eller så blire bara att handla å glo lite serier. Vi får se vad som känns mest givande ;)


Kram mina cyniska vänner ;)



Av Anders - 13 januari 2009 09:57

Har lekt farbror bosse på jobbet. Eller nej riktigt så snuskigt äre inte. Men gick och handla godis igår. Men jag frågade vad alla andra ville ha så köpte jag det istället. För jag vara bara sugen på en näve men en näve kan man inte köpa ju :P


Inge nät fortfarande för den som undrar. Känns lite paradoxalt att skriva på nätet att jag inte har nå nät :P


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 9 januari 2009 13:11

Har fortfarande inge nät. Vetefan om jag någonsin kommer få något igen. Jag kommer få leva som man gjorde i början på 90-talet. Usch ;)


Nej börjar tröttna på att inget händer, får väl lov att ringa och få fart i arschlena en gång till...å en gång till å en gån...


Just nu undrar jag om någon ska festa denna helg, börjar känna att det var ett tag sedan nu. 20 december för att säga exakt. Någon där ute som hör mitt rop på fest ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 5 januari 2009 10:02

Magsjukan börjar släppa, bredbandet börjar knanske ordna upp sig och antal pass kvar på jobbet innan jag blir lite ledig minskar. Det är livet från den ljusa sidan...om jag bara fick festa lite nu också ;). Undrar vad maggen säger...som om jag lyssnat på den tidigare ;)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 4 januari 2009 14:04

Kul natt man har haft. Har bestått i att vomera (för att använda lite finare ord) och dricka läsk/sockerdricka. Sjukskrev mig från jobbet men samtidigt känner jag mig så pigg att jag kunde nog ha jobbat. Tror dock inte de blir så glada om man spyr på jobbet...Känsliga satar.


Det enda bra med magsjukan är att min teori om att jag är svarta fåret på jobbet inte stämmer. Med det menat att jag är den som aldrig blir sjuk men går runt å bär/sprider bakterier omkring mig ;) 


Annars är allt som förr. Inge nät hemma, får försöka få klarhet i det under nästa vecka...


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards